Oudercomité

Beste ouder,

Wil jij Scouts Westmalle op een andere manier leren kennen? Steek jij graag de handen uit de mouwen om iets te organiseren? Of wil je gewoon graag een steentje bijdragen om de scouts van uw zoon/dochter mee te versterken?

Dan doen wij vanuit Scouts Westmalle vzw een warme oproep om ons oudercomité te versterken!

De kerntaken van het oudercomité zijn het organiseren van de quiz, het voorbereiden van de jenever-wandeling in de jaren dat er geen jins zijn ... .

Dit is dus zeker geen full-time job, maar een leuke manier om de werking van Scouts Westmalle te leren kennen en de leidingsploeg te ondersteunen bij bepaalde evenementen.

Had je graag meer informatie gehad? Dan kan je mailen naar groepsleiding@scoutswestmalle.be of ons altijd aanspreken!

Een stevige linker en vele groetjes van het oudercomité

P.S.:Op 16 november 2019 gaat het eerste evenement van Scouts Westmalle in samenwerking met het Oudercomité door, namelijk de jaarlijkse quiz. Inschrijven kan via: groepsleiding@scoutswestmalle.be

TUTUM © 2024